Biuro
Kategorie
- Akcesoria do komputera
- Artykuły papiernicze
- Cienkopisy i zakreślacze
- Długopisy
- Dziurkacze i zszywacze
- Ergonomia w biurze
- Etykiety
- Kleje
- Klipsy i spinacze
- Kalendarze i terminarze
- Markery i foliopisy
- Nożyczki i noże
- Organizacja dokumentów
- Parker
- Waterman
- Pieczątki i datowniki
- Pióra i wkłady
- Prezentacja i konferencja
- Przyborniki i podkładki
- Skorowidze i wizytowniki
- Taśmy klejące
- Tusze i tonery
- Wyposażenie biura
- Strefa marek
Producent
- 2x3
- 3M
- A&G Koperty
- ACTIS
- Activejet
- Adler
- AJAX
- AMBI PUR
- Amex
- AMOS
- Argo
- Astra
- Avery Zweckform
- Bambino
- BANTEX
- Barbara
- Beifa
- BI-OFFICE
- BIC
- Biurfol
- BLACK POINT
- BREF
- BRISE
- Canson
- CARAN D'ACHE
- Carioca
- Casio
- Cep
- CIF
- CITIZEN
- CLIN
- CLINEX
- Coolpack
- CyberPower
- DAHLE
- DELICJE
- Derwent
- Dezynfekcja
- DILMAH
- DIPLOMAT
- DOMESTOS
- Donau
- DONAU TECH
- Durable
- Durable_prom
- Dymo
- Eagle
- Edding
- ELBA
- Elmer's
- Emerson
- ENCHEN
- Energizer
- Esperanza
- Esselte
- Faber-Castell
- Fairy
- Fairywill
- Fandy
- Fellowes
- FINISH
- Fiorello
- Foxy
- Galeria Papieru
- GBC
- GIMBOO
- GoodRam
- GOPLANA
- Grand
- Happy Color
- HERBAPOL
- Heykka
- Hopax
- Horse
- HP
- IBOX
- ICO BOXER
- Interdruk
- JACOBS
- KAMET
- Kangaro
- Kensington
- Kobra
- Koh-i-noor
- Kret
- KW TRADE
- Lanberg
- LAVAZZA
- Leitz
- Leviatan
- LIPTON
- LUDWIK
- LUKSJA
- Maped
- Maped Creativ
- Maped Picnik
- MAUL
- MERCATORMEDICAL
- Michalczyk i Prokop
- MILAN
- MILKA
- Minecraft
- Mintra
- MM Kwidzyn
- Net
- Nexxt
- Nobo
- Noris
- Novus
- OFFICE PRODUCTS
- Oficio
- OVAL
- Oxford
- PALMOLIVE
- PaperMate
- Parker
- PBS
- Pentel
- Pilot
- Printé
- PRONTO
- Pukka
- Pur
- Q-CONNECT
- Rapid
- RAYAN
- REXEL
- RHINO
- ROTRING
- RYSTOR
- SanDisk
- SAX
- Schneider
- Sharpie
- ST.Right
- STABILO
- STAEDTLER
- Stickn
- Tarifold
- TCHIBO
- TESA
- Tetis
- TIPP-EX
- TOMA
- TOOR
- Trodat
- Uni
- Vector
- Velvet
- Vision
- VITAX
- Wallner
- Waterman
- Wenger
- Winsor & Newton
- WOSEBA
- YELLOW ONE
- Zenith
Cena
-
od
do
W naszym sklepie oferujemy klientom wszystkie niezbędne przedmioty, których posiadanie na pewno przyczyni się do przyspieszenia pracy pracowników biurowych. Dzięki ich posiadaniu w swoim miejscu pracy będą mogli pewne działania wykonywać sprawniej, co pozostawi im więcej czasu na kolejne, istotne zadania.
2 080,00 zł
Dostępność: dostępny w magazynie
Wysyłka w: 24 godziny
1 539,00 zł
Dostępność: dostępny w magazynie
Wysyłka w: 24 godziny
72,11 zł
Dostępność: dostępny w magazynie
Wysyłka w: 24 godziny
81,33 zł
Dostępność: dostępny w magazynie
Wysyłka w: 24 godziny
207,52 zł
Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 3 dni
147,01 zł
Dostępność: dostępny w magazynie
Wysyłka w: 24 godziny
147,01 zł
Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 3 dni
587,01 zł
Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 3 dni
147,01 zł
Dostępność: dostępny w magazynie
Wysyłka w: 24 godziny
147,01 zł
Dostępność: dostępny w magazynie
Wysyłka w: 24 godziny
48,47 zł
Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 3 dni
184,51 zł
Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 3 dni
177,12 zł
Dostępność: dostępny w magazynie
Wysyłka w: 24 godziny
141,14 zł
Dostępność: dostępny w magazynie
Wysyłka w: 24 godziny
55,98 zł
Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 3 dni
147,01 zł
Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 3 dni
157,35 zł
Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 3 dni
154,43 zł
Dostępność: dostępny w magazynie
Wysyłka w: 24 godziny
48,47 zł
Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 3 dni
129,79 zł
Dostępność: dostępny w magazynie
Wysyłka w: 24 godziny
129,79 zł
Dostępność: dostępny w magazynie
Wysyłka w: 24 godziny
135,20 zł
Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 3 dni
28,28 zł
Dostępność: dostępny w magazynie
Wysyłka w: 24 godziny
29,45 zł
Dostępność: dostępny w magazynie
Wysyłka w: 24 godziny
27,20 zł
Dostępność: dostępny w magazynie
Wysyłka w: 24 godziny
28,28 zł
Dostępność: dostępny w magazynie
Wysyłka w: 24 godziny
1 620,00 zł
Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 24 godziny
1 040,00 zł
Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 24 godziny
1 190,00 zł
Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 24 godziny
130,56 zł
Dostępność: dostępny w magazynie
Wysyłka w: 24 godziny
231,00 zł
Dostępność: dostępny w magazynie
Wysyłka w: 24 godziny
57,56 zł
Dostępność: dostępny w magazynie
Wysyłka w: 24 godziny
W tej chwili mnóstwo osób pracuje w biurach - a ponieważ powstają kolejne firmy, takich miejsc systematycznie przybywa. Drobne przedmioty do biura czasem nie są nawet dostrzegane przez pracowników - do chwili, gdy ich zabraknie. Są niesamowicie przydatne, wspomagając różne działania i ułatwiając pracę, dlatego też zawsze warto mieć je pod ręką. W nowoczesnym biurze musi się znaleźć miejsce dla dziurkaczy, zszywaczy, nożyczek - i wielu innych pomocy biurowych. Wszystkie można znaleźć w naszym sklepie internetowym, a wyszukiwarki ułatwią znalezienie konkretnego przedmiotu, którego ktoś szuka. Wysoka jakość, dokładny opis, łatwe zamawianie i ogromny wybór - to szczegóły, które nas wyróżniają!
O artykułach biurowych
Artykuły biurowe to rzeczy, które przydają się w biurach do wykonywania niektórych czynności. Ułatwiają pracę - dzięki nim można na przykład szybko coś zapisać, zostawić komuś wiadomość, zszyć razem jakieś dokumenty, czy potwierdzić prawdziwość jakiegoś dokumentu zostawiając na nim pieczątkę. Pod tą nazwą kryją się jednak również inne, przydatne w przestrzeni biurowej przedmioty - na przykład kosze na śmieci, do których można wyrzucić zbędne papiery, albo resztki z drugiego śniadania.
Zainteresowani mogą posłużyć się stworzonymi podkategoriami, by sprawnie odnaleźć rzecz, która jest akurat potrzebna. Oczywiście, kupować można pojedyncze przedmioty, ale i zamawiać je hurtowo - dla wszystkich pracowników dużej firmy. Podkategorie, które można u nas odnaleźć to:
- Dziurkacze i zszywacze - gdzie można także zakupić rozszywacze oraz pasujące do konkretnych modeli zszywki.
- Gumki recepturki - w jednym kolorze lub w wielu kolorach, które można kupić w opakowaniach o różnej wadze i w wersjach o różnej średnicy.
- Identyfikatory - które pozwalają na łatwą identyfikację pracowników dużych firm. W dziale tym można znaleźć również mechanizmy ściągające i holdery.
- Kleje - dostępne w płynie, w sztyfcie oraz w taśmie.
- Klipsy i spinacze - trójkątne, okrągłe, krzyżowe, w wersji tradycyjnej lub kolorowej.
- Nożyczki i noże - ułatwiające cięcie taśm do pakowania, wygodne rozpakowywanie paczek i listów, i tak dalej. Nigdy więcej brzydkich, poszarpanych brzegów!
- Pieczątki i datowniki - wersje o rozmaitym designie, automatyczne, samotuszujące, a także datownik pieczątka w wersji drukarenki samotuszującej.
- Przyborniki i podkładki - przydatne akcesoria, do ustawienia na biurku, dzięki którym codzienna praca jest zdecydowanie łatwiejsza. Podkładki pozwalają na wygodne pisanie na biurku czy poruszanie myszką, a przyborniki na zebranie w jednym miejscu wszystkich przydatnych przyrządów. W ofercie jest też sorter do korespondencji, stojak na wizytówki oraz przybornik z kolorowymi karteczkami, a także podajnik do bloczków.
- Skorowidze i wizytowniki - dzięki nim organizacja pracy jest jeszcze wygodniejsza. W skorowidzach można zapisywać najważniejsze informacje, a w wizytownikach umieszczać wizytówki. W sprzedaży są oczywiście również wkłady do wizytowników.
- Taśmy klejące - w wersji biurowej lub specjalistycznej. Różne firmy, długości, szerokości, wersje transparentne, o ostrzegawczych barwach - wszystko to można znaleźć w tej podkategorii.
- Wyposażenie biura - w tej podkategorii zainteresowani znajdą inne, pomocne w prowadzeniu biura akcesoria. To kosze na śmieci, zawieszki i szafki na klucze, zegary, apteczki i kasetki metalowe, jak też nowoczesne lampki na biurko.
Artykuły biurowe - nasz asortyment
W asortymencie naszego sklepu każdy znajdzie coś przydatnego do swojego biura. Dostępne marki produktów są cenione w branży i chętnie wybierane przez pracujących w biurach. Jednocześnie cena jest przystępna, więc można wyposażyć odpowiednio wszystkich pracowników. Kto zatem prowadzi firmę, może nam zaufać - i kupić wszystkie najważniejsze artykuły biurowe, które przydadzą się w jego przedsiębiorstwie. Doskonałe lampki na biurko marki MAUL, taśmy klejące firmy Grand, TESA i Tetis, identyfikatory firmy Argo, Durable czy Avery Zweckform. Łącznie, wśród naszych artykułów biurowych można znaleźć produkty następujących marek: 3M, Argo, Astra, Avery Zweckform, Bantex, BIC, Biurfol, Cep, Colop, Donau, Durable, Eagle, Esselte, Faber-Castell, Fellowes, Grand, Hamelin, Hasta, Helit, Hopax, Idest, Interdruk, Kangaro, KW TRADE, Laco, Leitz, Leviatan, Maped, MAUL, MILAN, Novus, NOWY STYL, Oxford, PBS, Pentel, Q-Connect, Rapid, Staedler, TESA, Tetis, TOMA, Trodat.
Artykuły biurowe, które są u nas dostępne, to nowoczesne rzeczy, które z pewnością będą służyć właścicielom przez długi czas. Odznaczają się praktycznością i poręcznością, a do tego świetnie wyglądają, więc można je dopasować do stylu każdego wnętrza. Chociaż wydaje się, że nie to jest najistotniejsze, klienci i współpracownicy potrafią zwracać uwagę na każdy detal, zatem posiadanie wysokiej jakości produktów, pasujących do pomieszczenia, jest bardzo pożądane. Odpowiednie dobranie artykułów biurowych pozwala uczynić z nich zgrany komplet - co polepszy też odczucia samych pracowników. Przecież zawsze miło się pracuje w zadbanym wnętrzu - uporządkowanym i z licznymi, poręcznymi dodatkami. Na takie wyposażenie biurowe kładzie się w tej chwili duży nacisk, stąd nasza rozbudowana oferta - by każdy klient odnalazł coś najlepszego do swojego biura.