Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:
Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do konta posiadasz dostęp do wszelkich informacji o bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.
Po złożeni zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia i linkiem, w który należy kliknąć. Po otrzymaniu akceptacji zamówienia rozpoczynamy jego realizację, będziemy Ciebie informować na bieżąco o postępie naszych prac.
Termin otrzymania przesyłki = termin wysyłki + czas dostawy
W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz skorzystać z następujących form dostawy:
Całkowity koszt dostawy zamówienia zobaczysz po dodaniu produktów do koszyka, wybraniu formy dostawy oraz metody płatności - w podsumowaniu otrzymasz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, do Twojej dyspozycji oddajemy następujące sposoby płatności:
W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyku, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.
Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.
Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.
Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane produkty. W każdej chwili można do nich powrócić, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.
Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możemy wystawić fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi nalezy wybrać opcję „firma” i podaj dane do faktury. Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, proszę zaznaczyć w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podać adres, na który ma być przesłane zamówienie.
Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.
Zamówienia można modyfikować jedynie do momentu skompletowania ich zawartości. W momencie wysłania zamówienia na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji Państwa zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), prosimy o szybki kontakt - najlepiej telefonicznie: +48 85 73 99 410.
Zamówienie można anulować jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania Państwa zamówienia prosimy o szybki kontakt - najlepiej telefonicznie: +48 85 73 99 410.
Niezależnie od wybrane formy wysyłki otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której można na bieżąco śledzić położenie przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.
Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdują się w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.
Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 85 73 99 410.
W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji Proszę się upewnić, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat można znaleźć w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.
Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r., w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.